Monday, January 19, 2009

Happy B-Day, Vero!

Today is Vero's birthday and I've got to say it out loud: CONGRATULATIONS!!!
Here I post a lovely picture of my beautiful friend and I have also included a silly poem!!




Well, it is not a big secret that I suck at writing poems and "God" knows I will never make a living out of literature (and never ever win anything like a Nobel or a Pulitzer for that matter) but I hope at least I can make some cash as a clown? :-P
___________________________________________________________
Og nå kommer en liten tekst til deg på norsk. Jeg vet du fortsatt husker litt om norsken din og du er veldig flink til å oversette tekster ved hjelp av ordboka. Jeg ville bare si at jeg er veldig glad at jeg har en så god vennine som deg, Vero! Jeg savner deg kjempemye og håper alt skal bli bra for deg i livet!
___________________________________________________________
I am not giving you more headaches with the translations now! Have a great day and I hope you'll like my gift when you get it!
Hugs!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...